Friday, December 21, 2012

Assalamualaikum ! :D

Wahhh , sudah bertahun tahun lamanya , saya tidak update blog ni . Humm sungguh lama . Ini semua sebab saya terlalu rajin belajar . Cehhh hahah padahal tak rajin sangat pun tapi boleh laa . Humm now , nak cerita apa ehh . Humm .

Okay , memandangkan sekarang ni dah hujung tahun 2012 . Saya dah pun telah berjaya menduduki SPM 2012 !! Woahh akhirnya , tamat juga zaman persekolahan saya ni :) Alhamdulillahh . Tapi , sedih jugak lah nak berpisah dengan kawan2 :'(( Dekat SMART tu ada macam2 kenangan manis dan pahit . Kalau nak cerita kisah saya dari form 1 sampai form 5 sangat lah panjang berjeler jeler . haha . Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar :) So sekarang tunggu result jelahh . Hope saya dapat result yg cemerlang dgn mendapat 9A+ dlm SPM 2012 . Aminnnn :))


Ni lah kenangan terakhir di SMART selepas last paper , Biology , alhamdulillah , happy ending utk SPM 2012 :')



Ni jelah kott nak bgtau , hehe .

No comments:

Post a Comment